Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2012

Intensiv vecka

Barnkalas för vuxna:
På lördag skall jag ha födelsedagsfest. Årets tema är barnkalas för vuxna. Jag håller på och pular och donar så mkt som möjligt innan lördag då det är mkt som skall göras och jag dessutom jobbar först på morgonen. I söndags så gjorde jag en hopphage på golvet i köket av maskeringstejp som jag sedan färglade i olika färger. Jag har köpt hem alkohol, en massa godis, barnmuggar och tallrikar, ballonger och annat dylikt, gjort en massa lekar, gjort schema för kvällen, ritat en barnslig kalasskylt till ytterdörren etc etc.
    Utöver det så har jag möblerat klart här hemma så att det är bättre med plats och det börjar att se riktigt snyggt ut! Jag bor på 36kvadrat och vi blir 28pers på kalaset.
Jag passade även på att måla de fula Coca Cola-fläkarna på väggen lila, så att det blev lite snyggare. Det ser ju bättre ut, nästan lite som ett konstverk men även lite som villavillekulla=P
De hamnade där från första början då jag blev arg på mitt ex då vi var tillsammans, och slängde ett glas med Coca Cola i väggen.
Jag har även påbörjat att bygga en till kökssoffa så att det blir mer sittplatser även i köket.
Mkt e kvar att göra innan lördag och innan dess så fyller jag först år på fredag och skall fira det på restaurang med Thobbe, och idag är jag nyopererad och ganska så slut och känslig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar