Summa sidvisningar

söndag 7 januari 2018

Ny bok och gemensamt bolag!;)

Jag sa vid min senaste bokrelease i början av 2016 att jag skulle ta paus ifrån bokskrivandet fram tills efter valet, men de sista månaderna av min graviditet la jag min lediga tid på att skriva en bok om jämställdhet!;) Bokens sista kapitel skrev jag några dagar efter att Jiro fötts.
    Boken står klar och likaså dess omslag och bildliga innehåll som även denna gång är designade av min man Thobias Solback Karlsson!;) Det är nu min fjärde bok han designat.
Bokens titel och lite mer om dess innehåll kommer jag att avslöja straxt innan releasen som förhoppningsvis blir i slutet av februari. Det är redan ett gäng som bokat upp ett ex av boken!;)
    Datum och inbjudan för releasen kommer att läggas ut på min bokgrupp på Facebook!

Eftersom jag och Thobbe jobbar så bra ihop (faktum är ju att vi en gång i tiden träffades på just jobbet!;) ) och eftersom vi bägge är två kreativa själar som ständigt suktar efter att skapa och utveckla saker och ting så har vi beslutat oss för att starta ett bolag ihop. Detta bolag är något som kommer att vara en sidoverksamhet för oss och som en dag förhoppningsvis kanske kan bli ett familjeföretag!;)
    Vi signade idag på papperna och väntar nu på att få allting godkänt innan vi kan börja sprida vårt företag på webben – detta skall verkligen bli jättekul!
    Så fort allt är klart skall vi bygga upp en hemsida som är sammanlänkad med både min och Thobbes hemsida – med en webbshop. Mer än så kan jag inte avslöja i nuläget!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar