Summa sidvisningar

fredag 22 maj 2020

Lite nytt i familjeföretaget!;)


Vi har en del nyheter i familjeföretaget the Motherships webbshop!;)
    Vi har en hel del planer på flera artiklar men fokuserar just nu på det vi har och så lägger vi en hel del tid på olika projekt! Thobbe tex håller på med vår barnapp och så har han även börjat att plugga en dag i veckan. Jag jobbar som en tok med min nya bok som jag hoppas på skall bli klar inom väldigt kort!;)
Besök jättegärna vår webbshop https://themothership.se/ och sponsra oss jättegärna med att köpa något – litet som stort, allt gör skillnad i dessa tuffa Corona-tider!



 Något av det senaste är våra första feministiska örhängen i rosa plexi med nickelfria ringar och krokar! Det är Thobbe som har designat dem och jag som bygger ihop dem!;) Så stolt över dessa och vår förhoppning är att kunna skapa en hel del olika örhängen framöver, men som sagt att driva eget är ganska så tufft just nu då konsumtionen gått ned rejält!



 Sedan så har vi ett gäng av dessa ursnygga miljö- och arbetssnälla "Världskassar" som är riktigt bra att ha nu då skatten på plastpåsar trätt i kraft, vilket jag tycker är bra då vi måste tänka betydligt mer på miljön!

 En nyhet är våra virkade grönsaks- och fruktpåsar i färger från växtriket, som man då lägger sitt frukt- och grönt i när man handlar, istället för att köpa engångs-plastpåsar som nu även dem kostar pengar.
    Dessa är lätta att försluta och att sedan öppna – tål handtvätt och rymmer väldigt mycket då de är töjbara!;)



Och sedan så har jag börjat skapa lite A5-konst inom kategorin "Fiffi och Tutt-konst" som alltså ritas för hand efter beställning – går nu att köpa på min Insta men inom kort även dem på the Mothership!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar