Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Länge sen...

Nu var det ett tag sen...
    Jag har varit riktigt deppig ett tag.
Varför vet jag inte riktig, och att återigen uppleva den känslan skrämde mig enormt!
Det var ett tag sedan jag var deppig, men har varit det väldigt länge förut, så det var inte ett trevligt återseende! Kanske berodde det på understimulans, kanske på att så mkt e bra just nu, eller för att jag känner att jag ligger efter...

Men nu e det mkt bättre!

Jag vet att det kanske kommer som en chock, eller låter orimligt..men sedan sist så är det bestämt att jag och min pojke skall gifta oss!=)
    E lite orolig för hans beslut, men han e ju som sagt var väldigt annorlunda! Så kanske är det ändå inte så konstigt, även fast vi har helt olika erfarenheter.
    Jag får iaf välja att tro på det han säger!

Bröllopet skall vara om två år, söndagen den 18/5. Anledningen till det är att skall det vara, så skall det vara! Iaf så resonerar jag så!
    Jag drömmer om ett stort bröllop, och då behövs det pengar! Men jag gillar, som vanligt, att ligga steget före, så festlokalen e redan bokad, vi har hittills 57 gäster, 7 middagsgäster, en festkommitté, en fotograf, en silversmed, en florist, och 3 brudtärnor;).

I höst så planerar jag försäljning och inköp av större lgh. Och ombudsmannen sa häromdan att jag har 23 månader på mig att se till att bli ombudsman, så att jag kan ta över efter honom, så det skall jag också ta raskt itu med!;)
    Ombudsman, gift och större lgh, ser jag innerligt fram emot!!! Hoppas bara att alla punkter verkligen blir av!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar