Summa sidvisningar

tisdag 11 september 2012

En känsla...

Idag e jag helt jävla seg!
    Jag måste ha något att göra hela tiden. Något som tillfredsställer mig på något sätt.
Ett uppdrag som e viktigt för andra, en viktig konferens, en stor förhandling, en utbildning.
    Någonting som drar mig framåt, som är betydelsefullt, och som därmed håller mig sysselsatt.
Har jag inte det så kommer ångesten och knackar på, på två röda. och den kommer kraftigt!
Idag har den besökt mig nästan hela dan. Därför sov jag bort halva dan idag, vilket annars inte e likt mig.

Jag vaknade straxt efter sex i morse, men fortsatte sedan att sova igen runt sju. Sen vaknade jag efter lunch nån gång. Sedan dess har det krupit i hela kroppen.
    Det enda jag har kunnat göra idag, är att läsa mail, ringa personliga samtal, etc etc. Sådant som jag alltid har svårt att ta tag i. Därför har dagens ångest blivit extra kraftig idag, eftersom även dessa saker ger mig ångest. 


Är jag inte alltid i full gång så mår jag dåligt. Det enda som då kan rädda mig, förutom att hoppa på ett till projekt, e att gå och prata hos psykologen. Men nu har jag ju ingen sån längre...Men jag måste skaffa en, SNART, för jag har fokuserat ovanligt mkt på mina armar på sistone. Jag skulle hata mig själv om jag skulle börja attackera dem igen... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar