Summa sidvisningar

onsdag 16 december 2015

Jag har nu skrivit fyra stycken böcker i mitt liv


Nu är mina två nya böcker äntligen klara - sedan ca. 2 veckor tillbaka!;)
Jag har nu skrivit fyra böcker i mitt liv - en självbiografi som sträcker sig fram till vintern 2011 (uppföljare på den kommer år 2021). En fackpolitisk bok, där jag försöker förklara, så enkelt som möjligt, hur facket och politiken hänger ihop och tillsammans bildar arbetarrörelsen - att makten ligger hos individen, i ett demokratiskt samhälle, där allt är politik!;)
Och nu - två helt annorlunda böcker - på vilket sätt, avslöjas först under releasen!;)

Planen var att releasen skulle äga rum på Södermalm i Stockholm, nu på lördag, men det hela blir uppskjutet till efter jul pga ett tryckfel efterföljt utav fördröjda leveranstider iom julhandeln.
Mina två nya böcker, är något helt annat än jag tidigare gjort!
Det är ju även en ganska stor skillnad på en självbiografi och en fackpolitisk bok, men dessa böcker skiljer sig än mer mot de två första - medans en utav de nya, har drag ifrån de två första - ifall man tänker till lite!;)

Mina två nya böcker är helt olika varandra, men bägge två innehåller bilder, vilket ingen utav de två första gör.
Den ena boken läser man från början till slut - medans den andra läses efter behag!
Mer än så avslöjar jag inte i nuet - den som kommer på releasen får se!;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar