Summa sidvisningar

onsdag 14 augusti 2013

Bröllop!!!

Onsdagen den 21/5 2014 blir vi man och hustru!!!
onsdag, i nästa vecka, är det bara åtta månader kvar!
    Vi bestämde oss för äktenskap i juni 2012, alltså två år innan vigseln - vart har det första året tagit vägen egentligen???!!!

Men jag har längtat varje dag sedan dess, och nu närmar det hela sig med stora steg! Men oj så mkt det e kvar att planera! 

En massa pengar skall sparas och all detaljplanering kommer verkligen att ta tid!
    Det e mkt, mkt mer än man kan tro!


Hittills så e kyrkan bokad och det e min församlings kyrkoherde som viger oss, vilket jag ser som en riktig ära!:)
Vi har en festkommitté som kommer att stå för mkt av det praktiska på själva dagen. Fem brudtärnor, en hederstärna och en bestman.
Vi har bokat mitt stamhak för bröllopsmiddagen och bröllopsfesten. Vi har en silversmed, en florist, och en fotograf.

I höst kommer vi att veta exakt hur många som kommer att medverka under vår stora dag, och då kommer vi att kunna planera maten, samt fixa alla detaljer.
    Så väldigt mkt jobb återstår under hösten och vintern!;)
Hittills har 100 gäster tackat ja, och vi har ca.40 middagsgäster än så länge!=)

Snart utvecklas våra förlovningsringar till vigselringar!;)

2 kommentarer:

  1. Härligt Cassandra, nu närmar det sig.
    Jag ser verkligen fram emot detta.
    Säg vad jag ska göra. Jag kan o vill mycket.

    SvaraRadera