Summa sidvisningar

tisdag 13 augusti 2013

Jag har flyttat...

För snart tre månader sedan flyttade jag.
    Shit vad tiden går fort!
Skönt att jag hann det iaf...


Jag har velat flytta i två års tid, men har inte haft ekonomin till det förrän nu.
    Det blev alldeles för trångt i min 1,5. Nu har jag en tvåa på 47kvadrat, men det börjar redan att bli trångt!=P

Jag älskar verkligen saker! Jag tror en femma skulle passa mig som handen i handsken!=P
    Men det är en riktigt fin lägenhet med högt i tak, och jag är nybliven sekreterare i styrelsen i huset!;)

Lite bilder:

Ena delen av köket
Andra delen av köket



Vardagsrum
Vardagsrum - matplats





Vardagsrum
Vardagsrum - kakelugn
Vardagsrum - bardisk




Sovrum - Barbiehörna
Sovrum - burspråk
Sovrum - kontorsdel


Hall
Baletthall



Badrum med plats för badkar!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar