Summa sidvisningar

söndag 22 april 2012

Jag varvar ner...Manligt och kvinnligt

Det händer ibland(inte så ofta)att jag känner att jag kan och behöver varva ner.
    Men det betyder inte att jag har det alldeles tyst och lugnt. Oftast när jag varvar ner, de få gånger de händer, så lyssnar jag på opera på hyfsat hög volym.
Ibland så halvligger jag på soffan med halva kroppen i golvet, viftar med händerna, ser halvt drogad ut och saknar en cigarr. Oftast så tar jag ett glas vin och storstädar samtidigt som jag njuter av orkestern och går omkring och småsjunger.
    Men det händer också att jag spårar ur lite=P:  




När jag "sjunger opera" så sjunger jag alltid manliga stämmor, då jag tycker att det e så kul att sjunga med mansröst!;)
Men här var det även med en kvinna, vilket överraskade mig=p
Så här varierar jag mellan opera med manlig röst, och opera med kvinnlig röst. Riktigt kul och riktigt orent!=P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar