Summa sidvisningar

söndag 22 april 2012

Jag varvar ner..."Dirigerar"

Det händer ibland(inte så ofta)att jag känner att jag kan och behöver varva ner.
    Men det betyder inte att jag har det alldeles tyst och lugnt. Oftast när jag varvar ner, de få gånger de händer, så lyssnar jag på opera på hyfsat hög volym.
Ibland så halvligger jag på soffan med halva kroppen i golvet, viftar med händerna, ser halvt drogad ut och saknar en cigarr.
Oftast så tar jag ett glas vin och storstädar samtidigt som jag njuter av orkestern och går omkring och småsjunger.
    Men det händer också att jag spårar ur lite=P:


Sedan så fick jag för mig att dirigera!
    Jag höll på med det ett bra tag och var helt inne i det! Men jag var tydligen inte så underhållande, fast det var ju iof sent, Thobbe slumrade till mitt under inspelningen!=P
I videon så ser man hur vinkeln på kameran blir snedare och snedare och sedan trillar framåt=P
Att dirigera e verkligen att rekommendera ifall du vill träna armarna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar