Summa sidvisningar

lördag 7 april 2012

Kellys stammisfest

Äntligen så gjordes det en stammisfest för oss stammisar på Kellys!!!=)
    Jag har alltid längtat efter en sådan.
Vi brukar ha "Reclaim Kellys" kring valborg.
Det brukar vara kul, då många stammisar samlas på K samtidigt. 

Förr så var alltid alla av oss där, så e det inte längre.
Ett tag så släpptes det in en massa bratz, och en del av oss undvek då att gå dit, och andra av oss gick dit för att visa att det e vårt place!


Ett tag (i ca.1,5 år) så var jag på K sex dagar i veckan.
    Det var inte så att man var där till kl.03 varje dag, utan man hängde där några timmar, sex dagar i veckan.
Jag kunde tom ramla in där för att be bartendern att sätta på "Family Guy" på TV=p.
På den tiden så var det fullt ös på fredagar och lördagar. Idag så e det knappt några stammisar där på fredagar, men en del på lördagar, ibland några få, ibland många fler.

På den här stammisfesten så var det jättemkt folk, trots att det var en tisdag.
    Det märktes verkligen att folk gillade själva idén med stammisfest, att man uppskattade den och att man hade riktigt kul.
Näe det var en riktigt trevlig kväll och det var enormt uppskattat och hedrande!;)

Biljetten för att komma in;)

=) När jag gifter mig skall det stå "Idag abonnerat pga bröllop"

De hade satt upp guld-drapperier och man fick champagne då man anlände

Det bjöds på tacos och snacks

Man fick öl-biljetter;)

Vi satte oss ned för att käka, dricka öl, snacka skit, och njuta av tillvaron;)



Jag testade min coola mask som man fick

Sedan blev det livemusik, sådant finns inte annars på K. Det här e en stammis

Dem här e utifrån...

Personalen var finklädd. Jag blev jätteavis på Carolas snygga jacka i guld med Carlsberg-tryck på. Dem var kvällens sponsor

De anställda som var lediga var uppklädda och där privat;)

Jag och min favoritbartender Simon=) Vi har alltid sagt att vi skall gifta oss med varandra om inte livet ter sig annorlunda för oss=P

Här kan man ju tro att alla rockers står och kollar på liveuppträdandet...


Men någon idiot satte på fotboll! Helgerån, vad fan hände med rockersen?! Jag var inte den enda som blev irriterad!

Det var en lovely kväll och en efterlängtad tillställning!
    Hoppas att det blir fler sådana!
Tack Blackie för ett bra jobb och tack Kellys för att du finns! Vi ses snart!!!

\\m//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar