Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Urk, blaj och hum?

Jag är allergisk mot skitsnack!
    Att snacka skit är något jag inte förstår mig på!
Vad fan får man ut av det egentligen?
I dont get it!
Om man tycker något om någon, eller tror något om någon så är ju det bästa sättet att få fram det man tycker, eller att ta reda på om det man tror är sant, genom att fråga vederbörande. Men istället så väljer en del msk att snacka skit. Och en del väljer att göra det bara för att såra och sprida falska rykten, sånt äcklar verkligen mig!
Jag mår dåligt av skitsnack, men inte för att det sägs saker som inte stämmer, det gör mig bara förbannad, utan för att man väljer att göra en sådan sak.
    Det är för mig helt orimligt och jag tycker att det är äckligt! Att man som medmänniska, kanske tom kompis eller kollega, väljer att hitta på saker för att sedan sprida ut dem och hoppas på att folk skall ändra uppfattning om en, och sedan låtsas som ingenting mot den vederbörande är riktigt sjukligt!
Förutom att jag blir äcklad så blir jag också jävligt förbannad!
    iaf då det gäller något som faktiskt kan förstöra för en, för alla som hör skitsnack tar tyvärr inte reda på om snacket är falskt eller sant, genom att fråga vederbörande, utan väljer i sekunden han/hon hör det om han/hon skall tro på det.
Så i sådana fall så blir jag jävligt förbannad och känner Du din lilla jävla patetiska msk, väx upp för i helvete! Jag vet inte om du är avundsjuk eller vad fan det beror på, men skaffa ett liv för fan!

Det roliga e att när man sedan tar upp det hela med skitsnackaren så får man oftast tillbaka; "Näe, det har jag inte sagt!", följt av en rädd blick och en tystnad, eller så får man bara en rädd blick och tystnad.
Men i bägge fallen så uppkommer det nästintill alltid ett nytt skitsnack som då handlar om hur dum och elak man är, att man har skällt ut personen helt obefogat, att man e störd och kanske tom hotfull!
    Då är det verkligen bevisat att man som skitsnackare är beroende av skit och skadeglädje, och att man inte är helt psykiskt frisk!
Det borde verkligen finnas en diagnos för det här, en kbt-behandling och en medicin!
    Men det finns ju faktiskt redan ett botemedel, som faktiskt har en ganska snabb effekt, och det e att inte tro på skitsnack, utan att bara vända ryggen till.
Det gör skitsnackare vansinniga och det blir till slut inte kul längre, då ingen är intresserad av vad man har för skit att förmedla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar